Sunday, July 21, 2013

Ramadhan Sketchwalk 2

Ramadhan Sketchwalk 2 nama diberi sempena bulan Ramadhan. Sesi bulan nie memang untuk penconteg-penconteng yang tegar kecuali pakcik Buz. Bertarikh 20 Julai 2013, di pagi Sabtu yang nyaman, hari ni cuma 4 orang penconteng yang datang iaitu Taib, pakcik Buz, Mulo dan termasuk aku sendiri.

Berkumpul di hadapan menara Public Bank Jalan Wong Ah Fook berhadapan City Square. Planning nak conteng sepanjang jalan Wong Ah Fook yang semestinya sibuk dengan bas dan orang ramai. Tapi sebelum aku sampai kat tempat perjumpaan, sempat lagi aku conteng Hindu Temple kat jalan Ungku Puan yang berhadapan Kotaraya.


Aku akan repeat conteng kuil hindu ni tapi pada sudut yang berlainan. Supaya nak nampakkan kedai-kedai yang berada di luar kuil. Nak masukkan suasana manusia pada contengan bagi nampak kehidupan ada di Johor Bahru.

2 comments:

  1. Bismillahirahmanirahim. Saya dengan ini merasmikan ruangan komen blog ini. Semoga berjaya! :-)

    ReplyDelete